Customers Who Bought This Item Also Bought

About Author

Mayar Elsayed

Reviews

4.6

5 Total
5
80%
4
0%
3
20%
2
0%
1
0%
  • Shaimaa Elhalwagy

    Feb 27, 2021

    كتاب ملهم جدا وأكثر من رائع تحياتي للكاتبة المتميزة وفي انتظار الجديد من أعمالك

  • Marwa Samir ibrahim

    Mar 01, 2021

    انا مش عارفه اقول ايه ..مشاعر كتيره ...الى اقدر اقوله انى مسكت الكتاب ومقدرتش اسيبه الا لما خلصته خالص ....شدنى بشكل غريب ...طول الكتاب وانا بعيط ولما خلصت عيط انه خلص....ايه ده ...هو فيه ايه جوه الكتاب ده ... دقه التفاصيل المشوقه الغير ممله مندمجه بمشاعر حزن و فرح و توتر و عجز و قوه ....بجد قلبي اتهلهل.....انا مش عارفه اقول ايه بجد غير فعلا لازم كل الناس رجاله او ستات تقراه عشان حيشوفوا الدنيا بشكل مختلف ...فعلا نعم كتير حوالينا مش حسين بيها ...بشكرك على الكتاب ده يا صديقتي ❤️

  • Riham El Mewelhy

    Mar 04, 2021

    في أغنية للموجي اسمها (فنجان الشاي مع سجارتين ما بين العصر والمغرب ونظرة شوق ما بين قلبين بتتقلب) نسيبنا من السجارتين الحمد لله ملناش فيها بس ما بين العصر والمغرب مع فنجان نسكافيه كان الوقت الجميل اللي قضيته في النادي اقرا تجربة صديقتي العزيزة ميار. لم أشعر بالوقت لان ما به من أحداث اعرفه. لم أكن داعم ولا سند قوي في قصة بطولتها الا باضعف الايمان وهو الدعاء. ولكن مسيرة حياتها وتغيير حياتها ومرحلة نضوجها اعرفه تمام المعرفة. اعرف ميار الطفلة صديقة الطفولة - وسفرها - وعودتها شخصية مختلفة تماما. انا حبيت الكتاب لان اللي فيه شفته كله واجمل حاجة ميار اللي الابتلاء حولها إلى جوهرة تشع وهج وبريق وخير للي حواليها وتزداد نفاسة مع الزمن. تجربة محاربة السرطان اللي الابتلاء اخرج جمالها الحقيقي. القوية بالله Mayar Elsayed مبروك الكتاب وربنا ينفع الناس به.

  • Heba abbas

    Mar 06, 2021

    حبيبتي ميار اول ما استلمت الكتاب سيبت كل حاجه وقريته كله مره واحده. كتاب شيق وممتع وطرقته لسرد الاحداث سهله وممتعه حسيت اني جوه الاحداث وعيشاها من كتر كتابتك السلسه ورجعتني لفتره عدي عليها وقت وكانت صعبه وبكيت في بعض الاحداث لفكرتني بيها بس كنت عارفه انك هتعديها لانك قويه والحمد لله ربنا يبارك في صحتك وتفضلي دكتورتنا القمر المستشاره ليه في كل احوالي ونعم الاخت والصديقه والف مبروك وعقبال كتب كتير اوي بحبك كتير ????????????

  • Mona Saleh

    Mar 07, 2021

    على قد صغرة بس في كم مواعظ و دروس غير طبيعيه و مكتوب ببساطة و تيعيشك في تجربه بأدق التفاصيل و بتنقل كل إحساس بصدق أوي و دا طبعاً واضح جداً بدايه من أول كلمه في الكتاب لاخر كلمه و تحس إن كل كلمه مكتوبه من قلب و بكل إخلاص علشان كدا كل الكلام بيوصل للقلب. و كمان فكرة ب ١٠٠ ست.