Ophois Comics

Ophois Comics

ستوديوهات أوفيوس عباره عن استديوهات لانتاج القصص المصوره و مساحه عمل فنيه ومرسم للفنانين والمزيد من الانشطه

Author Books

  • سبب مجهول

    0 Customer reviews

    أعيش في مكان على سطح الأرض يتم فيه إحباطي في كل لحظة.. وكأن اللي عنده موهبة وطموح لازم يتعاقب.. ممكن تكون حاجات كتير اتشوقت في شخصيتي.. لكن لسه الإنسانية على قيد الحياة.. الإنسانية هي الحاجة الوحيدة اللي فاضلة.. وأتمنى تفضل في هذا العالم المسموم..

    10 EGP

  • Hope

    0 Customer reviews

    Thou UNSUNG Heroes, Thank THEE.... For Being my Hope.. Story and Art by Mostafa Zaki


  • العلبة

    0 Customer reviews

    منحوس...؟ غالبا.. أومال تفسر بإيه فشله المستمر في شغله رغم موهبته..؟.. "العلبة" قصة محمد عبد العزيز ورسوم علياء علي


  • بجانبي دائما

    0 Customer reviews

    الوحدة وصوت دقات الساعة.. يدفعانك للجنون. تحاول التحكم في رجفة يدك.. جسدك بأكلمه يرتجف كلما تذكرت تلك الليلة!.. "بجانبي دائما", قصة وسيناريو: محمد عبد العزيز, رسوم: احمد السيد البدوي

    10 EGP

  • صندوق مي

    0 Customer reviews

    صندوق مي.. صندوق مليان حكايات.. صندوق مليان ورق عن أيام في حياتي, بزور فيها أماكن جديدة وأماكن قديمة, بس بشوفها بنظرة جديدة, أيام من حياتي مع ناس وعشرة وأهل ولمة وناس جديدة حبيتهم وبقوا صحابي. حكايات ممكن تكون من مدينتي الأسكندرية, أو مكان في مصر مزرتهوش قبل كدة. أو بلد رحتها وشوفت فيها اللي نفسي أشوفه في بلدي.


  • العمارة- الفصل الأول

    0 Customer reviews

    فى رواية "العمارة" نجد سامى سالم شاب فى مقتبل العمر يبحث عن شقة مع خطيبته لتعجل زفافهم و يتوقف بحثه عندما تخبره أخته بأنها وجدت الشقة المناسبة.. و لكنه يتعلم أن بعض المبانى لا يجب أن يسكنها البشر أبدا.. بعض المبانى لا يسكنها إلا أسوأ مخاوفهم..

    10 EGP

  • العمارة- الفصل الثاني

    0 Customer reviews

    في الفصل الثاني من سلسلة "العمارة" للكاتب والفنان "شادي سيد عتاب", تستمر مشاهد الرعب, حين تتحول رحلة شاب وخطيبته للبحث عن شقة الزواج, إلى كابوس رهيب. الشقة التي يختارانها تحتوي سر تجعلها بمثابة قطعة من الجحيم تحبس فيه من يتجرأ ويقترب منها.

    10 EGP